loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







امید سعیدی بازدید : 178 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)


Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید. بر خلاف قبل که تغییر ظاهر بازی خیلی عجولانه انجام گرفت، اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد...

Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید. بر خلاف قبل که تغییر ظاهر بازی خیلی عجولانه انجام گرفت، اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد.

کوین داک (Kevin Duc) طراح هنری بازی می گوید: "ما می خواستیم همان طرح هنری قبل را دوباره بررسی کنیم تا ببینیم چرا موفق بود. ما رابطه نزدیکی بین واقعیت کامل با طرح های کمیکی با Cel-Shade پیدا کردیم. می خواستیم جوهر را به تصویر بپاشیم، ولی در زیر آن طرحی واقعی داشته باشیم. به این شکل داستان نویس های ما تخیل بهتر و طراحان مراحل شوق بیشتری داشتند. طراحی شخصیت ها، طراحی هنری محیط و داستان بسیار موفقیت آمیز بود. خشونت بازی بسیار زیاد است، ولی این طرح های بامزه باعث می شوند حتی وقتی که از وسط دو نیم شده اید هم بخندید." مسلماً در جایی به غیر از کتاب های کمیک، یک Boss بزرگ که یک کوتوله به سینه او وصل است و از او مراقبت می کند، خیلی غیر منطقی به نظر خواهد رسید.



ظاهر اغراق آمیز، نقش بزرگی را در این بازی ایفا می کند و در اسلحه ها و سیستم Loot هم تأثیر دارد. در حالیکه سیستم پاداش Borderlands اسلحه های جدید بود، شما باید مدام سلاح ها را با دارایی های خودتان مقایسه می کردید تا ببینید کدام یک بهتر است. اینبار ظاهر اسلحه ها به راحتی می تواند به شما بگوید که آیا این اسلحه قوی است و یا تخریب شده است. حتی بر اساس ظاهر آن می توانید سلاح مورد نظر برای کلاس خود را پیدا کنید. داک می گوید: "وقتی ما کلاس Bandit را درست می کردیم، می خواستیم ظاهری داشته باشد که انگار از تپه آمده و خیلی زمخت باشد.

برای Torgue می خواستیم یک آمریکایی متعلق به دهه 80 خلق کنیم که خیلی گردن کلفت است. ما برای تمام طرح ها، مثل ماشین، موتور و... ایده هایی داشتیم. وقتی ما طرح ها را به طراحان بازی دادیم، آن ها به طور مثال یک اسلحه را دیدند و تصمیم گرفتند که این اسلحه باید آتش زیادی داشته باشد، پس گلوله های آن در همین حین به گلوله های بزرگ انفجاری تبدیل شدند. دوباره اسلحه نزد ما آمد که با این قابلیت های ما می بایست آن را تغییر می دادیم. تمام کار ما به همین شکل بود، مدام به عقب و جلو می رفتیم و با هم همکاری می کردیم." نتیجه اسلحه هایی به نظر واقعی، ولی به شدت سرگرم کننده به سبک Borderlands است. قابلیت های یک اسلحه می توانند با نوع کلاس شما ترکیب شوند و در بخش Customize می توانید روی آن ها تصمیم گیری کنید.



شما می توانید در بخش Co-op به درستی قابلیت ها را تقسیم کنید تا هر کسی نیروی خاصی داشته باشد و بتواند به طور موءثر در مبارزه تأثیر بگذارد. وقتی تیر زیادی می خورید، مجروح می شوید و در حالیکه خون ریزی می کنید، می توانید به دشمنان شلیک کنید و امتیاز بیشتری بگیرید و در همین حین است که هم تیمی های شما می توانند نجاتتان دهند و یا برعکس شما این کار را برای آن ها انجام دهید. مثلاً هر چه هم تیمی های شما کمتر باشند، چالش بیشتر خواهد شد و البته قابلیت هایی که می توانید برای خود بدست آورید بیشتر هستند. در بازی Mid-Level Bossهای زیادی وجود دارند که نحوه مقابله با آن ها به صورت Co-op و یا به صورت تکی متفاوت است. بعضی بخش های مراحل باید به صورت تیمی پیش بروند که در بخش تک نفره کمی فرق می کنند. در هر صورت، پنج ماه تا زمان عرضه Borderlands 2 باقی مانده که زمان زیادی است و Gearbox می تواند بازی را حتی بهتر از این هم درست کند.



نویسنده : امید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 991
  • بازدید ماه : 2,570
  • بازدید سال : 16,708
  • بازدید کلی : 154,920
  • تولبار دنیای بازی