loading...
دنیای بازی - o22game
عضویت


  عضویت در گروه دنیای بازی با امکانات بی نظیر      







امید سعیدی بازدید : 291 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

 

با اینکه سازنده Deus Ex آقای(Warren Spector) “وارن اسپکتر” اعتقاد دارد آقای ” دیوید کیج ” یکی از بهترین نویسنده ها در دنیای بازی است ولی به متن های سنگین بازی “باران شدید” بسیار غیر انعطاف نگاه می کند!...

 

 

با اینکه سازنده Deus Ex آقای(Warren Spector) “وارن اسپکتر” اعتقاد دارد آقای ” دیوید کیج ” یکی از بهترین نویسنده ها در دنیای بازی است ولی به متن های سنگین بازی “باران شدید” بسیار غیر انعطاف نگاه می کند!


اخیرا اسپکتر به MCV Pacific  گفته است که من هرگز بازی مثل باران شدید نخواهم ساخت!

در بازی باران شدید ، هیچ اتفاق غیرمنتظره رخ نخواهد داد. هیچ بازیبازی چیزی نخواهد دید ، کاری نخواهد کرد. هیچ چیزی کشف نمی کند که دیوید (با آن هوش غیرقابل انکارش) نساخته باشد!

اسپکتر گفت او این جنایت را تحسین می کند که هر ۵ سناریو جدا را به هم مرتبط می سازد ، به خصوص با انتخاب های در بازی. اما با دقت اگر بنگریم خواهیم یافت که ساختار نتیجه گیری در انتهای بازی آنچنان متفاوت با انتخاب های خود بخش ماجراجویی داستان نیست!

من این بازی را به عنوان تجربه دوست دارم ولی این بازی غیرقابل باور بود. هر روز که در بازی پیشروی می کردم ، هر چیز دنیوی رو به شدت دراماتیک می دیدم. منظورم این هست که وای خدای من! ، من در ابهت استعداد آدمی هستم که این داستان را نوشته و توانایی او در گفتن داستان به روش سینمایی هستم ولی آیا من مایل به ساخت بازی این چنینی هستم؟! مسلما نه!!

اینگونه به نظر نمی رسد که آقای اسپکتر از کارهای کیج متنفر باشد ولی او اشاره کرد اگر تیم شفر بهترین نویسنده در بازی نباشد ، دیوید مسلما هست.  اما با احترام به جفتشان ،  اسپکتر برای کسب تجربه بازیباز ها رسما اشاره کرد که نمیخواهد روشی شبیه به نحوه روایت دیوید کیج را الگوی خود قرار دهد.

وی همچنین ادامه داد : هیچ چیزی در اینگونه بازی ها مطابق آنچه از قبل پیش بینی می شد اتفاق نمی افتاد و این یعنی تیم شفر می تواند یک راه بهتر تجاری برای داستان سرایی انتخاب کند که من قادر باشم در یک بازی از آن استفاده کنم.

من آرزو داشتم که در نویسندگی به خوبی وی باشم اما نوع بازی که دیوید کیج می سازد را من قبول ندارم. اسپکتر  اخیرا بر روی بازی Epick Micky 2 مشغول به کار است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Apple Ipod Shuffle


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کدام است؟
    به نظر شما کدام بازی بهترین شوتر اول شخص امسال خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 423
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 2,552
  • بازدید سال : 16,690
  • بازدید کلی : 154,902
  • تولبار دنیای بازی